dijous, 29 de desembre del 2011

Tancament del bloc

Aquesta entrada és l'última que faig sobre el mòdul de Processos i Contextos Educatius II.
Aquest Bloc m'ha servit per agrupar tota informació treballada en aquestes dues matèries (COED i GITIC).
De l'assignatura de COED dir que he après ha observar i modificar totes aquelles pautes per poder "parlar bé en públic". Mai havia fet una exposició davant de 70 persones i encara que al principi tenia molts de nervis cada cop puc afirmar que tinc menys por a parlar-hi i estic més relaxada.
D'altre banda, el poder arribar ha fixar-me en els petits detalls de les imatges, com per exemple quan vam analitzar diferents vídeos publicitaris.
Per tancar aquest apartat nombraré alguns dels temes treballats a classe:

  • Article de J. Tuson sobre "El lenguaje y las lenguas"
  • Article sobre la competència comunicativa i els seus components.
  • "Qui ets tu?": Meri Linares (jo).
  • Comunicadors: Júlia Otero (el meu grup).
  • Identitat i Territori: El maclisme i la societat de consum (el meu grup).
  • Recitacions: "Vine et vull veure" Montserrat Abelló.
  • Visualització d'anuncis.

Pel que fa l'assignatura de GITIC, m'ha ensenyat diferents programes per poder facilitar-me diverses coses com podria ser el Google Doc alhora de fer treballs en grup és interessantíssim ja que tots els participants d'aquell document poden treballar al mateix cop i comunicar-s'hi a través d'un chat o el programa Prezi, per fer unes presentacions més adaptades a la serietat d'exposicions que es requereixen la facultat.
A continuació nombro algunes de les activitats o programes utilitzats a classe:
  • Prezi
  • Google Docs
  • Google Reader
  • Cmaptools
  • Scratch
  • Mister Wong

Un cop anomenats els coneixements assolits en aquestes dues matèries dir que, mai havia creat un bloc i que en un principi no tenia gaire interès però ara que he arribat a fer un seguiment de les dues assignatures a traves del bloc, penso que tothom hauria de tenir un bloc i anar escrivint tot allò d'interès perquè altres persones puguin gaudir d'ell també.

1 comentari: